suport
suport tehnic
SIEL INVEST s-a angajat sa acorde ce mai buna asistenta tehnica clientilor sai si si-a propus sa rezolve orice problema tehnica, cat mai prompt si mai eficient.
Pentru a fi in masura sa va oferim cel mai bun sprijin posibil, va rugam sa deschideti un bilet pe portalul nostru de ticketing.
Va rugam sa accesati link-ul de mai jos si sa completati cat mai multe informatii posibile despre problema.
Pentru ca noi sa inlocuim / reparam produsul defect, va rugam sa completati toate campurile.
De asemenea va rugam sa ne comunicati datele facturii de achizitie a echipamentelor trimise in service.
Remedierile / retururile de echipamente defecte se fac numai pentru produsele cumparate de la VANZATOR, care nu functioneaza conform specificatiilor producatorului si sunt acoperite de garantia VANZATORULUI.
Remedierile la echipamente se realizeaza gratuit daca sunt rezultatul unor eventuale vicii ascunse de fabricatie ale echipamentelor. In cazul unor deteriorari sau defecte cauzate de o exploatare necorespunzatoare sau ca urmare a unor accidente sau actiuni intentionate, cumparatorul va pierde dreptul la garantie, costul reparatiei fiind suportat de cumparator.
Daca defectul nu se poate remedia imediat, in termen de maxim 10 zile lucratoare de a primirea echipamentului SIEL INVEST va comunica hotararea luata (una din cele de mai jos):
- Produsul defect se returneaza firmei producatoare spre reparatie
- Produsul defect va fi inlocuit cu unul nou, gratuit sau contra cost in functie de cauza defectiunii